søndag 18. september 2011

Bokstavplakat: E for elefant


De minste barna (2-5 år) kan ha bokstavplakat på rommet.
Jeg anbefaler en med store bokstaver og fargerike bilder.

 
Trenger du en slik plakat kan du:
1. Lage din egen variant i word og finne passende
    bilder på internett, eller gå på jakt med kameraet.
2. Kjøpe en fra Gan Aschehoug.
3. Jeg kan godt sende deg min variant på mail
    (benolai@hotmail.com), selv om noen av bildene
    ikke helt passer til bokstaven. Jeg har redigert en
    jeg fant på nettet.

Det finnes flere flotte bokstavplakater til salgs på nettet.
De fleste har kun bokstaven uten bilder som hører til.
Vet du hvor man kan få tak i dette?

5 kommentarer:

  1. Hei
    Jeg tillater meg å anbefale mine egene, jeg har en versjon med store bokstaver og flere fargevarianter av en med både små og store. Begge finnes i min epla-butikk. På Epla er det flere bokstavplakater også :)

    http://epla.no/shops/passeligdose/

    SvarSlett
  2. Her ser du plakaten jeg kjøpte til min første-klassing (som nå går i andre):
    http://firehjerter.blogspot.com/2011/01/alfabetet-pa-plass.html
    Veldig fornøyd med den.

    SvarSlett
  3. Heidi: Plakaten din er midt i blinken. Akkurat slik jeg så for meg, med store bokstaver og passende bilder:-)

    SvarSlett
  4. Jeg lagde egne jeg med bokstaven til en i familien med bilde av vedkommende og printet ut - noen hang vi opp som vi øvde på og til førstemann lagde jeg hele alfabetet slik - grei måte å lære både bokstaver, alfabet og navn:)

    SvarSlett

Du er velkommen til å skrive en kommentar, et spørsmål eller ønske om tema.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.