mandag 7. mai 2012

Ny avis for barn og unge



















Har du lest Aftenposten Junior?
Det er en helt ny avis for barn og unge
som kommer ut hver tirsdag. Den kan
kjøpes i løssalg for 29 kr eller man kan
abonnere på den.

Jeg sitter her med et eksemplar og er
veldig imponert. Avisa har 24 sider med
flotte farger, oversiktlig layout og
mye spennende lesestoff med blant
annet nyheter, kultur, natur, tegneserier
og matoppskrift.



















Jeg tenker dette er en avis som bør ligge
tilgjengelig på skoler, bibliotek og andre
steder der barn oppholder seg.

Hva synes du om denne avisa?

6 kommentarer:

  1. Jeg har bestilt, men har ikke fått i posten ennå. Tror avisa er veldig bra!

    SvarSlett
  2. Jeg synes ikke noe enda, men skal sjekke den ut!

    SvarSlett
  3. Så bra!!! Den må vi prøve :-) I går hadde vi grove pannekaker uten sukker til frokost, veldig gode :-)))

    SvarSlett
  4. Jeg har veldig lyst til å tegne abonnement, men sønnen vår er nok kanskje i minste laget? Snart 7 år :)

    SvarSlett
  5. Den såg veldig kjekk ut den avisa. Har to gutter på 7,5 og 4 år. Mulig den er noko for eldstemann. Får sjå om eg ikkje får tak i eit laussalgseksemplar og teste ut! Kjekk blogg dette her, med litt anna vinkling og fokus ann mange andre.;-) Har bokmerka deg så eg kjem ofte innom.

    SvarSlett
  6. 13-åringen les avisa sjølv (kjekt med nyheiter som vert forklart på ein barnevenleg måte, sjølv om ein er over 170 cm!), og 8-åringen får den som høgtlesing om kvelden. Funker det!

    SvarSlett

Du er velkommen til å skrive en kommentar, et spørsmål eller ønske om tema.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.