onsdag 6. mai 2015

Bli med på gavedryss hos Skolelyst!



Klart det må feires at Skolelyst har hatt 100.000 besøk:









For å bli med på feiringen og få mulighet til å vinne premier
gjør du en eller flere av følgende (ett lodd for hvert punkt):

*Følger Skolelyst.

*Anbefaler en bok for barn eller voksen og forklarer kort
hvorfor den anbefales.

*Linker til gavedrysset på bloggen din i et innlegg eller
som gadget. Kopier og bruk øverste bilde.

Har du ikke egen blogg er det viktig å få med et navn eller
maile meg kontaktinformasjon.

Lykke til!

6 kommentarer:

  1. Jeg tar to lodd - følger via bloglovin og anbefaler bok. Kunne anbefalt mange, men velger meg Levi Henriksens "Kjære deg min kjære". Dikt er mer enn hjerte-smerte! Jordnært og fint, anbefales! :)
    Vennlig hilsen Hanne
    matpakkemamma(alfakrøll)gmail.com

    SvarSlett
  2. Blir gjerne med å feirer mange besøk på bloggen din.
    Tar to lodd.
    Anbefaler Sarah Lark sin bok om Den lange hvite skyens land. familiesaga fra kolonialiseringen av New Zealand og maorukulturen, 1800 tallet. Har budd i NZ og kjente igjen stedsnavn og huska landskapet, Såg det for meg mens eg leste.
    Det er visst ein trilogi og bok nr.2 er i butikkene men den har ikkje eg lest enda. Fikk veldig lyst til å lese boka du anbefalte her.

    God helg,
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  3. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    SvarSlett
  4. Eg anbefaler "Detetivbyrå nr.2!" av Jørn Lier Horst. Det er fleire bøker i serien, og passar veldig godt for barn frå 6-årsalderen! Han følger klassisk krimoppbygging i bøkene, og de er veldig spanande for både oss voksne som leser og for barnet. Det er ikkje alltid de voksne seier "du, no leser vi eit kapittel til før du legger deg! :)

    SvarSlett
  5. I want to thank the blogger very much not only for this post but also for his all previous efforts. ...
    _______
    Fashions

    SvarSlett

Du er velkommen til å skrive en kommentar, et spørsmål eller ønske om tema.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.