søndag 17. juni 2012

Fristende vannis



















Vannmelon og jordbær på pinne smaker helt fantastisk,
og får terningkast seks i vår familie. Oppskriften finner
du hos Margit Vea.

Fant et fristende bilde av en is med vannmelon og fruktbiter
hos "Mat uten melk gluten og sukker". Jeg så straks
at dette kunne jeg også klare å lage. Her er mitt resultat:



















Med en kvart vannmelon(moses i blender), 1 kiwi, en halv
banan og litt blåbær var det nok til 6 is. Toåringen puttet
blåbærne i formene mellom kiwi og banan.



















Disse supre silikonformene fylles med juice, saft,
yogurt eller smoothies. Hos Coolstuff.no får du
4 for 59 kr. 

1 kommentar:

  1. Her i huset spiste ungene hjemmelaget saftis til desert i dag, stas for barn og mamma har god samvittighet :)
    Liker disse silikonformene jeg! Tror jammen jeg må klikke med videre inn på denne siden... takk for tips!

    SvarSlett

Du er velkommen til å skrive en kommentar, et spørsmål eller ønske om tema.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.