søndag 28. august 2011

Let etter matvarer med e-stoffer

Dersom du er opptatt av at barn skal ha
sunne matvaner, anbefaler jeg å delta i
konkurransen hos "Hjemmelaget barnemat".

Der skal det kåres en vinner av den mest
"barnevennlige" maten med flest e-stoffer.

Blir du med, kan du vinne:

Miljøvennlige glass, Wean Cubes fra Wean Green













Jeg har plassert min blogg i <a href="http://bloggurat.net/kart/registrere/4114/haugesund">Haugesund</a> på <a href="http://bloggurat.net/kart/">norske bloggkart</a>!

3 kommentarer:

  1. Så flott konkurranse. Takk for tipset.

    God søndag!

    SvarSlett
  2. takk for tips- bra konkurranse, det er viktig å sette søkelyset på dette!

    Takk for fin kommentar hos meg- måtte tenke litt før jeg fant ut at det var deg!

    SvarSlett
  3. TAkk for at du markedsfører konkurransen:-)

    SvarSlett

Du er velkommen til å skrive en kommentar, et spørsmål eller ønske om tema.

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.